بهترین بالش برای گردن درد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر قصد خرید بالش را هم برای خانه و هم برای خانه دوم خود دارید، انتخاب یک مدل خوب بسیار مهم است، زیرا علاوه بر جلوگیری از درد گردن، کمر و شانه، به جلوگیری از مشکلات تنفسی و خروپف کمک می‌کنید. درد در اندام فوقانی، بی خوابی یا گردش خون ضعیف.

بهترین بالش برای گردن درد چیست؟
متخصصان به این نکته اشاره می کنند که هنگام انتخاب بالش، همیشه باید موقعیتی را که در آن می خوابید در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این ویژگی، پورتال آنلاین فیزیوتراپی موارد زیر را برجسته می کند:

– زمانی که به پشت می خوابید: بالشی که باید بخرید باید ضخامت و استحکام متوسطی داشته باشد. علاوه بر انحنای طبیعی گردن، زیرا اگر بالشی خیلی بالا یا پایین بخرید، با درد و سفتی گردن از خواب بیدار خواهید شد.

– اگر وضعیت شما به پهلو خوابیدن است: بالش باید ضخیم و سفت باشد تا سر با بقیه قسمت های پشتی هماهنگ باشد. اگر بالش بیش از حد بلند باشد، باعث افزایش تنش عضلات در شانه ها و پشت گردن می شود، در این ناحیه اگر بالش خیلی پایین باشد نیز می توانید تنش داشته باشید.

– خوابیدن روی شکم برای کمر شما توصیه نمی شود. اگر در این حالت می خوابید باید یک بالش نرم و باریک بخرید، به این ترتیب سر به طور طبیعی می چرخد.

– با حالت‌های مختلف بخوابید: بالشی که باید طبق توصیه‌ها بخرید، بالشی با استحکام متوسط ​​است، زیرا با موقعیت‌های مختلفی که در هنگام خواب اتخاذ می‌کنید، بهتر سازگار می‌شود.

بالش گردن درد

بالش های دهانه رحم
نحوه خوابیدن شما علاوه بر نوع بالشی که استفاده می کنید می تواند علت گردن درد شما نیز باشد. همانطور که دیدیم، وضعیتی که اتخاذ می شود، انتخاب مدلی را که خریداری می کنیم، از نظر ضخامت و استحکام تعیین می کند. بالش های گردنی برای جلوگیری از گردن درد وجود دارد، آنها مدل های خاصی هستند که به شما در حفظ یا اصلاح موقعیت مناسب ستون فقرات کمک می کنند. در هنگام خواب، این بالش‌های دهانه رحم وضعیت بدن را بهبود می‌بخشند و گردن شما را با سرتان در یک راستا نگه می‌دارند، همچنین فشار وارد شده به گردن را کاهش می‌دهند و در نتیجه درد را تسکین می‌دهند.

در Dormitienda ما بالش ویسکوالاستیک سرویکال موج دار را طراحی کرده ایم، مدلی که با شکل گردن سازگار است و مشکلات دهانه رحم را برطرف می کند. آنها که از ویسکوالاستیک ساخته شده اند، دارای یک تکیه گاه ارگونومیک هستند که به این سازگاری کمک می کند و آن را برای گردن درد مناسب می کند. ما همچنین بالش یقه ویسکوالاستیک را طراحی کرده ایم که مزایای ویسکوالاستیک را ارائه می دهد و با شکل گردن سازگار است و مشکلات دهانه رحم را برطرف می کند.

ما در Dormitienda 20 سال است که محصولاتی را طراحی و تولید می کنیم که به بهترین وجه با نیازهای مشتریان ما مطابقت دارد. ما به سلامت شما و خانواده تان اهمیت می دهیم، به ما اعتماد کنید، در Dormitienda محصولاتی را خواهید یافت که باعث استراحت و رویاپردازی شما می شود!




:: برچسب‌ها: خرید بالش , بالش , گردن درد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامین
ت : شنبه 25 دی 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی